Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Gecombineerde vergadering Commissie Samenleving en Commissie Bestuurszaken

donderdag 19 juni 2025

19:30
Locatie

Raadzaal Gemeentehuis Tholen

Voorzitter
Ineke Schippers en Petrina Geluk-den Engelsman
Toelichting

Er kan gebruik gemaakt worden van het inspreekrecht, hiervoor kunt u zich richten tot de griffie via e-mail: griffie@tholen.nl, aanmelding moet vóór 12.00 uur op de dag van vergadering binnen zijn.
Publiek en pers zijn van harte welkom in de raadzaal.
De vergadering kan ook worden gevolgd via Omroep Tholen die de vergadering op radio en tv zal uitzenden. En is tevens via hun YouTube kanaal te volgen. Tevens kunt u de vergadering live volgen via onze website
https://tholen.bestuurlijkeinformatie.nl/Calendar en hier kunt u de vergadering ook achteraf bekijken.

Agendapunten

  1. 1
    Opening
  2. 3
    Algemeen inspreekrecht
  3. 4

    Vaststellen actie- en besluitenlijsten vergadering commissie Samenleving van 27 mei 2025 en commissie Bestuurszaken van 28 mei 2025.

  4. 5

    Ingevolge artikel 23 van de Verordening op de raadscommissies is er een vragenuur voor de leden van de commissie, tenzij er bij de voorzitter uiterlijk 's morgens 09.00 uur op de dag van de vergadering geen vragen zijn ingediend.

  5. 6

    • OZO - nieuwsbrief mei 2025
    • Rekenkamer De Bevelanden & Tholen - DoeMee onderzoek naar onderbesteding
  6. 7

    Delen van informatie over bijgewoonde bijeenkomsten van een klankbordgroep of een gemeenschappelijke regeling.

  7. 8

    Portefeuillehouder: wethouder Van Leeuwen
    Behandelend ambtenaar: dhr. P. van den Kieboom / mw. T. de Ruijter
    Email: pierre.vandenkieboom@tholen.nl


    Spreektijden:
    Totaal: 20 minuten
    Per fractie: 1e termijn: 1 minuut, 2e termijn: 1 minuut
    College: 6 minuten

  8. 9

    Portefeuillehouder: wethouder Van Leeuwen
    Behandelend ambtenaar: dhr. M.A. van Hoepen
    Email: mees.vanhoepen@tholen.nl


    Spreektijden:
    Totaal: 20 minuten
    Per fractie: 1e termijn: 1 minuut, 2e termijn: 1 minuut
    College: 6 minuten

  9. 10

    Portefeuillehouder: college
    Behandelend ambtenaar: mw. H. Geluk
    Email: hanneke.geluk@tholen.nl


    Spreektijden:
    Totaal: 60 minuten
    Per fractie: 1e termijn: 3 minuten, 2e termijn: 2 minuten
    College: 25 minuten

  10. 11

    Portefeuillehouder: wethouder Van Leeuwen
    Behandelend ambtenaar: mw. M.L. Verbruggen / dhr. P. van den Kieboom
    Email: pierre.vandenkieboom@tholen.nl


    Spreektijden:
    Totaal: 20 minuten
    Per fractie: 1e termijn: 1 minuut, 2e termijn: 1 minuut
    College: 6 minuten

  11. 12

    Portefeuillehouder: wethouder Van Leeuwen
    Behandelend ambtenaar: mw. M.L. Verbruggen / dhr. P. van den Kieboom
    Email: pierre.vandenkieboom@tholen.nl


    Spreektijden:
    Totaal: 20 minuten
    Per fractie: 1e termijn: 1 minuut, 2e termijn: 1 minuut
    College: 6 minuten

  12. 14

    Portefeuillehouder: wethouder Hoek
    Behandelend ambtenaar: dhr. P.A. Quist
    Email: peter.quist@tholen.nl


    Spreektijden:
    Totaal: 10 minuten
    Per fractie: 1e termijn: 1 minuut,
    College: 3 minuten

  13. 15

    Portefeuillehouder: wethouder Hoek
    Behandelend ambtenaar: dhr. P.A. Quist
    Email: peter.quist@tholen.nl


    Spreektijden:
    Totaal: 20 minuten
    Per fractie: 1e termijn: 1 minuut, 2e termijn: 1 minuut
    College: 6 minuten

  14. 16

    Portefeuillehouder: college
    Behandelend ambtenaar: dhr. W. de Dreu / mw. L van de Wouw
    Email: wiljo.dedreu@tholen.nl


    Spreektijden:
    Totaal: 20 minuten
    Per fractie: 1e termijn: 1 minuut, 2e termijn: 1 minuut
    College: 6 minuten

  15. 17

    Beantwoording ingekomen schriftelijke vragen fractie CU inzake aanrijdtijden hulpdiensten(terugverwezen vanuit de raadsvergadering van 17 april 2025, op verzoek van de heer Hage / fractie CU).


    Portefeuillehouder: burgemeester Sijbers

  16. 18
    Wat verder ter tafel komt
  17. 19
    Sluiting